2010-08-14

Rosa högtalare i paint, bara ett fåtal som läser bloggen som kommer förstå komiken i det hela med bilden.

Igår var det Fredagen den 13. Sägs vara en oturs dag för många men för mig var den lugn och skönt. Kikade på tv med en Cider och lite natchos. Mer behövs inte en fredag kväll. Hade dock väldigt svårt att sova, kände mig orolig, nästan som om något hade hänt fast det inte hade det för jag var ju hemma och Daniel också. Men ibland kan drömmar spela in så det känns verkligt eller hur man säger. Nu är jag i alla fall utvilad.
Väntar på D och sen ska vi iväg en sväng!

Kikar på kanal 6 och det är något sport program (Parodi eller nått) riktigt roligt och konstiga saker dom gör. Hehe.
Sköt om er, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0