2010-08-13

Foto: Jag (Linda)

Godkväll där ute! Ligger i soffan och njuter av den kylande luften som sveper in i lägenheten nu på kvällen. Läste på morgonen att det skulle komma in åska idag men som det ser ut som så slipper vi den idag också. Det är inget jag tycker om så den får gärna hålla sig borta.
Igår åkte jag med Min Mamma och Pappa till M&M (Musik och Motor Festivalen) Hade riktigt trevligt men vi skulle äta där och det gör jag inte om igen (Vad placet heter går jag inte ut med) Men slutade med att annanasen på pizzan inte gick att äta för att den var stenhård, fick räkor på min Hawaii. Jag är kräsen när det gäller mat :)
Kom hem sent igår med massor av nya saker, bland annat en bok som jag letat så mycket efter och äntligen har jag den i mina ägor :) Happy face!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0