2010-08-12

Godmorgon där ute! Vaknade för ett tag sedan och kunde inte somna om så öppnade dörren så det kom in lite luft och så katterna kan sitta och kika ut på alla katter ute. Dom är så roliga när dom ser en annan katt så morrar Panda åt dom. En riktig vaktkatt vi skaffat oss.  Är så glad att jag har dom. Lite rörelse i hemmet är aldrig fel. Sen är dom så gosiga så känns som man lyckats bra med dom. Nu för han ett jäkla liv!

Idag vet jag inte riktigt vad som sker. För fick inget samtal igår om hur det blir idag så antar att det inte blir något av det. Sen så vill man också kunna planera en dag innan eller på morgonen så man hinner göra sig iordning och sånt. Det är inte bara att hoppa i skorna så är man klar som många tror.
Jag vill fixa och dona, hinna äta också kanske. Men vi får se om det ens blir något. Jag hoppas i alla fall att det blir av!
Kameran är laddad och klar i fall att :)



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0