2010-08-04






Helt slut i kroppen, har varit ute och motionerat en del idag. Känns riktigt skönt. Bakat har jag också gjort och städat lite. Fått en del gjort i alla fall. Nu sitter jag och tittar på One Three Hill på 5:an. Tar igen mig lite. Igår sydde jag en Lappmask till Daniel. Vad det är får ni inte veta ;)

Ska ringa lite samtal idag och greja också! Det får jag inte glömma bort.

Såg att det kommit ut många nya saker till min kamera, lite spännande är det måste jag säga, man blir rätt sugen på sakerna. Men just nu har kameran varit på hyllan, men det blir nog bättre snart igen, man kommer in i svackor då och då. Har heller inte varit så roligt väder så inspirationen har inte varit på topp.
Vem vet, det kanske blir lite foto imorgon ;)

Sköt om er, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0