2010-08-03

Tänkte jag kunde skriva lite om mig, eftersom bloggen är ny och allt :) Jag är en kvinna på 21år som fotograferar. Jag har hållt på i ca 2år med det och äger en Canon eos 450D som ni ser på texten på fotona. Objektiven skriver jag inte ut, det är lite av charmen kan man säga. Jag fotograferar då och då när lusten faller på eller när man behöver rensa tankarna lite. Utöver det så har jag mina underbara katter. En hona och en Hane som lever livet.
Lever tillsammans med min man D, som förgyller mitt liv till fullo. Det var lite om mig.
Sköt om er, Kram

 


Kommentarer
Postat av: Linda - Foto

Test, test, test =)

2010-08-03 @ 09:56:13
URL: http://fotopalandet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0